zaterdag 4 juni 2011

Overal tomaten!

Ineens blijken er overal tomaatjes te groeien in de tuin. Als ik rondloop en hier en daar onder de bladeren van de tomatenplantjes kijk, vind ik steeds trosjes groene tomaatjes. Het is al meer dan ik verwacht had, en ik vind het natuurlijk erg leuk om 'rond te zoeken' naar tomaatjes. Ik ben steeds weer erg nieuwsgierig naar wat voor nieuws er te vinden is.

Minibel tomaten in de volle grond:

Vleestomaten die nog klein zijn, in de volle grond:

Tumbling Tom tomaten in een grote keramieken pot, ook buiten:

Ook de Tumbling Tom tomaten:

Deze staat binnen, en deze had ik een tijd geleden natuurlijk al gespot. Het is een vleestomaat die deze vorm hoort te hebben:

Meer binnentomaten, links minibel pottomaten en rechts Tumbling Tom tomaten:

Close-up van het plantje dat hierboven aan de linkerkant te zien is. Ik ben blij dat het goed gaat met de tomaatjes. Want voor een tijdje ging het plantje niet zo lekker, het had gele bladeren aan de onderkant en ik dacht dat het dood zou gaan. Maar misschien had het wel gele bladeren omdat het plantje zoveel energie in de komende tomaatjes aan het steken was.. wie weet :)

1 opmerking:

  1. Zo dan, jij hebt lekker wat in te maken / op te eten over een paar weken. Fijn dat het zo goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen