maandag 30 mei 2011

De allereerste courgette!

Vandaag heb ik na m`n werk de allereerste courgette geoogst. Ik had de hele dag al trek in deze courgette, vooral omdat het de eerste is en omdat hij zo mooi is geworden.
Ik ben echt heel blij ^_^





Deze foto is van een dag geleden, het verbaasd me hoe snel courgettes groeien!!


Hij bleek ook nog heel erg lekker te zijn. Echt heel erg vers natuurlijk en goed smaakvol. Wat me vooral ook opviel was de geur, die was heel sterk. Ik herinner me niet dat ik ooit een courgette met een sterke geur gekocht heb. Dus dat komt vast omdat hij vers is.
Ik heb al zin in de volgende, en die groeit al! Ook een derde is sinds vandaag zichtbaar.

2 opmerkingen:

  1. geweldig, dat smaakte dan vast ook beter als in de winkel. Ik heb je trouwens een award gegeven. Voor info even op mijn blog kijken.

    BeantwoordenVerwijderen