zondag 6 februari 2011

Schots en scheve vorderingen in de tuin

De derde gemetselde bak staat er :D, je zou het niet zeggen maar het is best stevig! De metselspecie is echt super sterk.
Ik twijfel nog over of ik worteldoek ga gebruiken. Tot nu toe vond ik het een goed idee. Worteldoek houd onkruid tegen en misschien ook muizen die anders veel zouden opeten (vorig jaar gebeurde dit met bijna alle radijsjes) Maar het voelt toch beter als de wortels zonder barrière zo diep kunnen gaan als ze willen. Maar die muizen.. hmmm twijfel twijfel.



(zie trouwens het omgevallen hekje :o dit gebeurde tijdens de storm van vrijdag, ik moet ook nog best veel opruimen.)


Als de grondmix erin zit ben ik trouwens echt uitzinnig blij ^_^ dat is het leukste onderdeel van de hele klus in de tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten