woensdag 8 juni 2011

Nieuw hoekje voor aardbeien, tomaten en paprika`s

Gisteren heb ik een extra hoek gemaakt om meer ruimte te maken voor planten die nog in potjes stonden. Zo had ik nog een aantal aardbeien in potten, die ik liever in de volle grond wilde zetten.
Eerder al heb ik een aantal paprika planten buiten uitgeplant, ook in deze hoek.


De paprika planten staan achterin in de hoogste bak, als alles goed gaat komen er Rode Punt paprika`s uit. Naast die hoge bak achterin staan 2 planten met vleestomaten. Voor die planten had ik een tijdje geleden al geen ruimte meer en uit pure nood heb ik ze daar gezet. Ze werden potziek, dus het moest wel. Ze slaan goed aan :) er zitten tomaten aan. Je kan ze op deze foto niet echt goed zien.
Verder staan in de twee overige 'lagen' de aardbeienplanten die over waren, op de foto`s was dit nog niet zover, maar nu staat het vol. Tot slot nog wat oudere planten die niets met een moestuin te maken hebben. Een Lavendel, een Allium achtige en een Toverhazelaar, en nog een derde waarvan ik de naam niet ken. Die wilde ik niet weghalen omdat ik ze leuk vind.




Als je op deze foto klikt kan je een 'beetje' zien hoe het hiervoor was. Links achterin zit het hoekje dat op de andere twee foto`s ook te zien is. Maar dan ergens in.. Mei geloof ik.
Sowieso vind ik het een grappige foto omdat het qua hoeveelheid groen zo`n 'enorm' verschil is met nu. Zie de volgende foto.


Dit is 'nu' :P
Wel een beetje een overdreven foto hoor, vrij laag bij de grond genomen zodat alles hoger lijkt. Maar toch.. het schiet allemaal echt de lucht in, sommige courgette planten komen nu tot m`n middel qua hoogte en zijn zeker een vierkante meter groot in omtrek. Ik vind het geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten