donderdag 27 januari 2011

Tomaten

Zie deze 'SUPER SCHATTIGE' tomaatjes! Iemand liet ze zien op een forum. En er groeien er ook nog eens zoveel aan!
Het zijn Tumbling Tom tomaatjes, de zaden van deze soort heb ik nog niet, maar misschien probeer ik het wel te vinden. Natuurlijk werken ze bij mij waarschijnlijk een stuk minder geweldig, maar het is het proberen wel waard ^_^



Deze soort zaden heb ik wel (Minibel pottomaat), omdat iemand me vertelde dat die goed zijn om mee te beginnen. Een paar zaadjes zijn binnen al gezaaid, ookal is het wat vroeg. Het is namelijk leuk om om de zoveel tijd opnieuw zaadjes te zaaien, op die manier kan je steeds van een paar planten oogsten, terwijl de anderen nog even verder gaan. Zo heb je constant tomaatjes (als het lukt):



En deze vind ik dus ook heel leuk (Solarum Racemigerum) ^_^, maar de Tumbling Tom wint het echt:



Ik schrijf hier steeds even op, zodat ik ze hier later terug kan vinden als ik wil. Het valt me trouwens op dat ze zo weinig aarde nodig hebben allemaal. De laatste vooral zit echt in een mini potje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten