vrijdag 8 april 2011

Guerilla Gardening

Via facebook kreeg ik een berichtje van iemand over Guerrilla Gardening, ik kende het nog niet maar vind het heel leuk!
Als je er ook nog nooit van gehoord hebt, kun je hier lezen wat het inhoud:
Guerrilla Gardening

Ik vind met name de zonnebloemen actie erg leuk en besloot eens langs de plaatselijke dierenwinkel te gaan, om te kijken of ik er misschien goedkope zaden kon krijgen. En zie hier:



Lol, een enorme zak zaad, voor iets meer dan een euro! Genoeg om mee te doen :P geen idee welke soort eruit gaat komen. Maar dat is dan ook wel weer een leuke verassing.

1 mei is de dag waarop overal ter wereld, door verschillende mensen zonnebloemen gezaaid worden op plekken die wel wat groen kunnen gebruiken. Ik ga dat dus ook doen, en zal hier de resultaten plaatsen als die er zijn.
Ik maak me ietsje zorgen over slakken, omdat die specifiek van zonnebloem zaailingen houden. Maar aangezien er 'zoveel' zaad is, is er vast wel 'een' resultaat ergens.
Ik zal ook proberen de zaden eerst in de tuin in potjes alvast een start te geven, zodat ze alvast een beetje sterk zijn als het slakken-leger komt :P

Als je ook mee doet, kan je de foto`s van jouw resultaat naar me toe sturen, ik post ze dan in m`n blog ^_^ lijkt me leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten